Selasa, 09 Februari 2010

all about teh shinta n c kha!!!1

Ada rasa bimbang yg brujung airmta bkan tndakan . Aq mgkn slah , tp aq tak mlhat dgn mta tpi hati . Ini lah yg trindh mski hrus mgeluarkn airmta . Mgkin aq tlah salah . . Salah brgrak dlm ruang yg tak smstinya . Aq tak shrusny mnylam dkhdupn itu . Tpi chyax mnggdai smua prhtian ku . Trnyta yg ku takutkn trjd . Stiap kali ku dapati sesuatu yg brhrga , maka sat itu pula aku hruz siap untk kehlngn . Karna aq tak mpu mnykti hti yg tlah lama mncntai n tlah lama mgrti . Mgkin mmendam rasa lbh baik adany . Dripd aq hruz mndpti airmt dri org yg tak salah .
. Aq bnar" ssak mgtahui pha yg dkta org . Bhkan hatiku tak mpu tuk brnfas saat tau kau bgthu indh mgartikan q . Tak lama stlah itu aq hnya mnangs , trpruk dlm sykur , mlu nmun dbmbui takut . Ini mbwt aq tkt khlnganmu . Adakah tawa dan smgat stlah kau hlang ??
Maf kan aku hai sklian alam . Aku tlah lncng mncntai mlaikat yg bgthu brchya dmta jwa . Aku tau bgthu bnyk bddri mnundkkn kpla pdanya . Tp tdakah aku bleh mnympn nya ?? Bla hti tak kuasa mmliki , ijinkan akal ku sllu mgnangny . Biar rasa ini trbnam dlaut bbas agar smua hning adany .
. Kau sllu dpuja" . Hngga mrontokkn tatapan mata . Trllu bnyk yg di ingnkn n dlupakn . Tak trkcuali mawar lngt yg tkt akn bnasa . Terlalu arogan memang !! Tapi tak mdh melabrak jrang . Hny sdkit kasar dlm mnjlnix . Krna aku trllu kuat u/ smua itu .
Ini memang brlbhan , tak jauh dri itu ini mrpakn klbhan . Bibir bsa brkta satu tp hati tak dpngkri . Huuhh . . Lelah mn0nt0n snetron yg ksah ny mnt0n n sllu diiringi airmta brton-ton . . Bkanx smptik mlah jd antiptik . . !!!
. Bla byngn q trtmpel dcrmn , dy hny mncci maki . Bla kelak wkt mmaksa q mnggalknmu dgn drah , mka kthui lagh , tak 1pun yg kau mgtahui pha bntk jwa yg prnh mntapmu dgn hrap n tenggadahan tngan . Tak bnyk wktu q dan tak bnyk kuasaku . Hny kkuatn yg mn0pang jari kaki , tp yg mn0pang ssungghny adlh ksakitan . .
. Rasany tak sdarkn dri lbh baik adany dripd hruz trpku mnydri yg tk q duga awlny . Aq khlnganny , , bnga yg mbwa q pd ptih adanya . Mski sring pink warnany . . Huh . . Tp aq bkan pmlikny . Wjarlah bla ia hlang , wajar pula bla aq tak bz slmany mnjgany dri angin yg trkdng bza mluruhkan mahkota nya . .
. . Aq akn cbha untk mndur slngkah dmi slngkah , agr klak bla kliant q tngglkan . . Tak ada rasa khlngan yg dlam mnerpa kliant . .


. Kenapa harus kamu yg mnydari 1hal yg trsmbunyi .
. Knpa hrus kmu yg mpu usir airmtaku .
. Knpa hrus kmu yg q tmukn dsaat q mntp mta .
. Knpa hrus kmu yg mnjd twaku .
. Knpa hrus kmu yg jd smgatku .
. Knpa hrus kmu . . ??
. Taukah kmu , ini mbuat ku tkt khlngan mu .

. bila menunggu ku adlah kptusn mu .. mka aku takkan melarang ..
. tapi bila mnunggu mbuatmu terluka .. hntikan itu !!
. aku tak bermksd mlukai .. aku kant perg bla itu keinginan sang waktu .. tpi ijinkn aku mengenang mu .. dlam kebisuanku ..!!


Tidak ada komentar:

Posting Komentar